stockholm

 
Lite bilder från stockholm! Kom till stockholm vid nio tror jag på tisdagen. Då åkte vi till astrid lindgrens värld, så mysigt! Sen åkte vi till grönalund och älskar att åka berg och dalbana hehe:D Emil och jag gick runt och åkte det mesta. Sen åt vi middag och efter de åkte vill hotellet och jag somna klockan halv nio haha var såå trött. Onsdagen shoppa vi hela dagen. Först på stan gick i massa affärer, åt mat osv. Sen åkte vi till ett annat ställe där vi åt middag och sen gick pappa och emil och kolla på fotboll och jag, mamma och joel köpte godis som vi åt på hotellet och kolla på tv. Torsdag åkte vi och kolla på nå olika fiskar osv. Rätt tråkigt men joel tyckte de var kul! Tre roliga dagar i stockholm!!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0