hejhej!

Väldigt dålg uppdatering!!
Men ska berätta nu vad jag gjort dom senaste dagarna! I lördags för en vecka sen så var jag, hannah och emma till bruks för mange schmidt var där! Det var en as rolig kväll. Sen sov jag och hannah typ en timme och sen skulle vi upp klockan fem för att åka till fjällen med klassen! Var i fjällen från söndag till torsdag. Det var både jobbigt och roligt. Ett minne som jag aldrig kommer att glömma. Sov i tält dom två första nätterna och stuga dom två sista och den roligaste tiden var när vi sov i stugorna var jätte mysigt där! Dock så var det storm så ibland kunde man knappt komma ut från dörren haha och sen var vi även upp på berg när det var som mest storm. Ibland var man tvungen att kasta sig på backen för att det blåste så mycket och blåste även omkull några gånger hahah. Men är så stolt över mig själv att jag klarade allt på den här resan och det är ett minne som jag aldrig kommer glömma<3
 
Men här kommer lite bilder från bruks, bilder från fjällen kommer en annan dag!
 





Kommentarer
elin

BÄSTA DU!!<333

2012-09-17 @ 20:04:41
URL: http://systrarnabackstrom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0